Shishi

18.3.12

Λένε πως ο καρκίνος βρίσκεται στην τελευταία τζούρα.
Ακόμη ένα χτύπημα, ίσως το τυχερό.
Θα φύγω τώρα ή σύντομα γι αυτό άσε τη μουρμούρα.
Άσε με να γκρεμίσω ετούτο το οχυρό.
*
Που κρύβεις μια καρδιά που είναι από χρυσάφι.
Καμιά φορά καιρό κλεισμένη.
Εγώ είμαι ασήμαντος, εγώ ας πάω στράφι.
Ο καπνός πετά, κοπέλα ζαλισμένη.
*
Στα σύννεφα ,που κρύβουν όνειρα, πηγαίνει.
Κι αν δε φτάσουμε εκεί, να ξέρεις δεν πειράζει.
Λεωφορείο είναι η ζωή, μην είσαι λυπημένη.
Ξέρεις πως είν' καινούργια η μέρα που χαράζει.
*
Όπως η Σκάρλετ το αφήνει γι αύριο.
Έτσι κάνω και 'γω ταξιδεύω με ανέμους.
Θέλω να 'χεις ένα χαμόγελο άγριο.
Στου δρόμου τα μισά συνάντησα αγγέλους.
*
Με πυραμίδες τασάκια.
Και ανάσες μυρωδάτο θάνατο.
Βαρέσαν παλαμάκια.
Μου 'δωσαν μολύβι, κράτα το.
*
Μη σκας, μικρό μου λιοντάρι.
Δεν μπορώ να το σκέφτομαι, στου κλουβιού μου την αιώρα.
Τηλέφωνο παίρνεις και μου δίνουν χάρη.
Ούτε γίνεται μόνιμα να ξεφεύγουμε απ' τη μπόρα.
*
Λένε πως έχουμε κάποιον να μας φυλάει.
Φτερά δίχως να φοράει.
Τις δύσκολες ώρες λες κανείς δε σ' αγαπάει.
Ενώ αυτός κοιτάει.