Easter.

5.5.13

Έμεινα μόνος διακοπές, με τα νησιά του Πάσχα.
Θέλω το νου μου ήρεμο και τα λουριά μου λάσκα.
Πεζούλια, μοιάζουνε τείχη Σινικά.
Φωτίζει απόψε μελαγχολικά.
*
Από εδώ ως πέρα είναι μια διαδρομή.
Και στη στεριά απέναντι ζούνε όλοι μαζί.
Πρέπει να διάλεξα στραβά, σαν τα αστέρια σφάλματα.
Που ξέμεινα αγκαλιά μ' ανέκφραστα αγάλματα.
*
Βυθίζω τα πόδια μου σε αμμουδιά που είν' τσιμέντο.
Σα φέτος να με ξέχασα, ζωούλα μου memento.
Παίζοντας ψαράκια στη θάλασσα μου συντριβάνι.
Έχω το σύμπαν τόσο δα, κι αυτό το λίγο φτάνει.
*
Για ν' ανασάνω: κάτω απ' το νερό.
Συναίσθημα πιο ξένο και φίλο τον καιρό.
Το ένα χέρι λιοντάρι, τ' άλλο φίδι.
Για όσο ζεις. Είναι ταξίδι.
*
Σε σας απέναντι, σήματα καπνού.
Άμα τα βγάζεις πέρα τώρα, καλά θα σαι παντού.
Με μια κολόνα της ΔΕΗ πειρατικό κατάρτι.
Αν θέλεις απλά δείξε μου, σημείο σ' ένα χάρτη.
*
Και πάμε.
Αν και καμιά φορά φοβάμαι.
Έχω φίλους, με κρατάνε.
"Ό,τι κι αν γίνει, εδώ θα μαι."
*
Έμεινα στη μέση, σαν άψητο αρνί.
Με κούνελους θηρία κι αυγά σοκολατί.
Γίνηκαν οι θάμνοι, δάση σκοτεινά.
Φωτίζει απόψε διαφορετικά.