Scusate

19.4.12

Το ξέρω, δεν είμαι συνεπής. Αμελώ τη σελίδα αυτή - χωρίς κάποια φοβερή και τρομερή δικαιολογία που θέλω να πλασάρω ως πόνημα χρόνων. Απλά τυχαίνει να μην είμαι και τόσο στα καλά μου, που και που. Όσοι με ξέρετε καταλαβαίνετε για τι πράγμα μιλάω. Εκτός απ' τη βαρεμάρα κι όλα τα άσχημα ζιζάνια παίζει και λίγη βαρεμάρα στο επαναλαμβανόμενο (έτσι όπως το βλέπω) στυλ που παρουσιάζω τις σκέψεις και τα συναισθήματα μου. Γι αυτόν ακριβώς το λόγο επιδιώκω να έρθω στην επιφάνεια ξανά με κάτι καινούργιο. Δε θα μου άρεσε να σας αδικώ μαζί και την πάρτη μου, αναμασώντας τα ίδια και τα ίδια. Όχι, δεν είναι γουστόζικο να πιπιλάς μυαλά. Έτσι, θα δουλέψουμε πάνω σε κάτι νέο. Δεκτές είναι οι προτάσεις (κυρίως στη σελίδα του Facebook ) αλλιώς θα γράψω ότι κατεβάσει η κεφάλα μου. Ευχαριστώ για την υπομονή και τη στήριξή σας.